Dieta i odchudzanie - kalorie


Tytuł:  małe posiłki a kalorie
Autor:  black bajbe
20.5.2010, 08:44
Dziewczyny ..mam pewnie problem....otoz prowadze diete 1400 kcal..teraz schodze na 1300......powiedzice mi jak sobie nałozyc posiłek tak zeby go było mało a miało duzo kcal ?? Na obiad jadam 400 kcal ....np.filet zkurczaka z jakim ryzem badz kasza ....i kupa wazryw.... wyjdzie mi 400 nawet nieraz mniej ale jest tyle tego ze nie dam rady zjesc zapycham sie tak ze pozniej nic nie wcisne .... a jak znowu nie zjem wszystkiego to pod koniec dnia brakuje mi 200 kcal przewaznie z obiadu... to samo tyczy sie sniadania jadam 500 ..staram sie...ale jak nałoze dajmy 8-9 łyzek płatkow owsianych + orzechy czy tam śłiwki suszone czy inne duperele i mleko 250 ml lub jog....po zjedzeniu tego wszytskiego czuje sie jak balon ..napchana ..a jak znowu nie zjem wszytskiego to wyjdzie mi znowu brak w kcal dziennym ... A wiec moje pytanie brzmi: Ile wy tego nakladacie zeby wam wyszlo 500 kcal ale mało na talerzu ??Tyczy sie rowniez obiadu?? Moze mam jednka zmniejszyc kcal skoro po tak duzej ilosci jedzenia czuje sie baaardzo napchana ?? Dodam ze...po 3 tyg.nie wazenia sie i prowadzenia własnie diety 1400-1500 kcal dziennym przytyłam 3 kg i po 2 cm w obwodach.......Kurcze niewiem co robie zle ..... Poradzcie cos dziewczyny ..jadłospis w pamietniku jesli bedzie cos nie jasne to pytajcie ....moze jednak za duzo spozywam kalorii?? Badz jakis tuczacych produktów ?? Niewiem sama...dodam ze ciwcze non-stop zaczelam biegac a tu nic.

Tytuł:  małe posiłki a kalorie
Autor:  kuchmistrz
20.5.2010, 08:44
Dorzuć jabłka, jedno to ok. 70 kcal, a wcale nie sycą. Serek wiejski: całe opakowanie zamiast 150g. Może rozłóż sobie posiłki na kilka mniejszych? Chociaż ja lubię mieć dużo na talerzu. U mnie posiłki nie przekraczają 500 kcal, więc nie wiem, co tu można jeszcze dołożyć... Chleb z ziarnami, albo orkiszowy - kromka to ok. 100 kcal. A do obiadu, np. gotowanego kurczaka polecam sos: jogurt + czosnek, majeranek, czy tam inne przyprawy. Do kanapek też świetnie pasuje. O, albo baton muesli. Tłuste ryby. Noga zamiast piersi kurczaka. Jedzenie jajecznicy ze wszystkimi żółtkami z jajek. Kawa Inka [mam bzika na jej puncie ostatnio] albo herbata z tłustszym mlekiem. Jogurt owocowy zamiast naturalnego. Ketchup, majonez [oj, jak ja za nim tęsknie!].Na razie tyle wymyśliłam.

Odpowiedz:

Tytuł:
Autor:
Tekst:
Wpisz poprawną odpowiedz
aby wysłać wiadomość
Co lepiej lata: szybowiec czy kowadło?
 



Lista tematów: